سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

نامه ای به رئیس جمهور

جناب آقای دکتر روحانی

با سلام

ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی ارزشمند شما در انتخابات ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما در راستای خدمت به ایران و ایرانیان، مختصری وقت شما را می گیرم و نکاتی چند را به حضورتان ارائه می دهم.

1- رئیس جمهور محبوبم، شما خود بهتر واقفید که عزت خدادادی است و هر که را او بخواهد عزیز دارد و هرکه بخواهد ذلیل. پس شکر این عزت به جای آر تا عزتت افزون شود و اما چگونه؟!!!

خدمت به خلق خدا، مقدم دانستن منافع ملی بر منافع جناحی و شخصی و منافع اکثریت به منافع اقلیت، راستگویی و صداقت و ...

 


2- شما خود بهتر می دانی که جمع کثیری از هوادارانتان حتی تا یکی دو روز مانده به انتخابات قصد رای دادن نداشتند و در دقیقه 90 رای به شما را تنها روزنه امید برای اصلاح کشور تشخیص دادند. پس ملتمسانه استدعا دارم این امید کم رنگ را نا امید مکن.

3- توی این 4 سال خیلیا اذیت شدن. تعدادی کشته شدنف تعدادی زخمی شدنف تعدادی زندانی شدن و ... راه حل رو آقای هاشمی تو آخرین نماز جمعه اش گفت. لطفا پیگیری کنید.

4- امیدوارم 8 سال بعد که یک نفر جدید قرار شد بیاد روکار، طوری محبوبیت داشته باشید که نامزدها نزدیکیشون به شما رو به عنوان امتیاز مهم روش مانور بدن.




به امید بازسازی وطن ویران شده مان

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم یار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ http://nasimeyar.blogsky.com

امت حزب الله جمهوریت را فدای اشرافیت نمی کند و از آراء رقیبش چنان حمایت می کند که از ناموس خود. حسن روحانی از صندوق دولتی بیرون آمد که به دروغگویی مشهورش کرده بودند. ما هم خوش حالیم که زیر سایه ولایت طعم پیروزی را می چشند . این شگفتی (خامنه ای) ست؛همان رهبری که به دیکتاتوری متهمش میکنند. جای حاج بخشی خالی که پرچم بچرخاند و بگوید :

ماشاالله..... حزب الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد