سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی و اشکالات موجود

سال گذشته برای فروش و تعویض پلاک خودرو ام به مرکز تعویض پلاک چیتگر مراجعه کردم و در حالی که 280 هزار تومان خلافی خودرو را اینترنتی پرداخت نموده بودم، به هنگام مراجعه برای دریافت عدم خلافی، فرمودند که 280 هزار تومان خلافی داری. مستندات پرداخت را به خانمی که پشت میز این بخش نشسته بود نشان دادم. ایشان فرمودند دو راه بیشتر نداری یا این مبلغ را مجددا پرداخت کن یا چند روز صبر کن تا این مبلغ در حساب درج شود. از آنجا که خریدار از شهرستان آمده بود و عجله داشت، مجبور شدم دوباره ای مبلغ را پرداخت کنم. اواخر پارسال برگه جریمه خودروی دیگری را از طریق سایت یکی از بانک ها پرداخت کردم ولی از لیست خلافی ها روی سایت راهور کسر نشد، مستندات ممهور به مهر بانک مبنی بر واریز این مبلغ از حساب من به حسابی که ناجا برای جریمه ها مقرر داشته را به منطقه 22 راهور بردم ولی نپذیرفتند و در آخر به هنگام تعویض پلاک، مجددا این مبلغ را پرداخت نمودم.

  

در محلی که برای پرداخت جریمه ها در سایت تعویض پلاک چیتگر مشخص شده از چندین نفر دیگر شنیدم که آنها نیز موضوعاتی مشابه دارند و این اصلا برای وجه پلیس خوب نیست و چنانچه نمی توانند این موضوع را به درستی کارسازی کنند، به نظرم بهتر است پرداخت اینترنتی را تعطیل نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد