سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

دیجی کالا و مشتریانش

چندی پیش نیاز به یک کیف دستی پیدا کردم و تصمیم گرفتم برای اینکه وقت اضافه نگذارم و به خیابان منوچهری نروم، از دیجی کالا خرید کنم. تصادفا کیفی را پسندیدم که در حالت فروش فوق العاده بود. آنرا در حالی سفارش دادم که می دانستم چنانچه به منوچهری می رفتم قطعا با قیمتی بسیار پائین تر از قیمت دیجی کالا می توانستم آنرا و چه بسا مدل های بهتری را تهیه کنم.

 

 

دو روز بعد کیف برایم ارسال شد.در هنگام تحویل گیری عیب خاصی به نظرم نرسید. آنرا به منزل بردم و چند روز بعد فرصتی دست داد تا محتوای کیف قدیمی را به کیف جدید منقل کنم. پس از انتقال محتویات کیف قدیمی به کیف جدید، متوجه شدم قفل کیف جدید ایراد دارد و بسته نمی شود. لذا در اولین روز کاری با دیجی کالا تماس گرفتم و مشکل را به اطلاعشان رساندم. خانمی که پاسخ تلفن را داد فرمودند که باید به گارانتی کیف مراجعه کنم. عرض کردم من برای اینکه به مرکز شهر نروم از شما خرید کردم ولی ایشان همچنان بر موضع خود پافشاری نمود.
دو نکته مرا بر آن داشت تا این چند سطر را مرقوم کنم:
1- آنکه منی که فقط در نیمه اول سال 96 حدود دو میلیون تومان از دیجی کالا خرید کرده ام، بر اساس اصول مشتری مداری توقع داشتم برای یک کیف 81 هزار تومانی برخورد مناسبتری انجام شود. توقع من عودت کیف نبود بلکه خواهان تعویض آن بودم که متاسفانه دیجی کالا مشتری مدار نبود.

2- فلسفه انجام خرید الکترونیک، عدم صرف وقت و انرژی برای رفتن به مراکز خرید است و الا در صورتی که برای یک کیف هشتاد و یک هزار تومانی مجبور به رفتن به محدوده پر ترافیک مرکز شهر باشیم، چرا خرید حضوری انجام ندهیم که در آن صورت قطعا تنوع بسیار بیشتری برایمان موجود است و حتی با فروشنده چانه نیز می توان زد.

با توجه به موارد فوق اینجانب که  به هیچ وجه من الوجوه حتی پر کاهی از دیجی کالا نخواهم خرید و به شما دوستان عزیز هم توصیه می کنم که حتی المقدور در خریدهای خود، خصوصا در مورد پیشنهاد های شگفت انگیز، دقت لازم را مبذول فرمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:10 ب.ظ

از بین فروشگاه ها من از زنبیل واقعا راضی بودم بقیه هر کدوم به نحوی مشکل داشتن

فا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 04:23 ب.ظ

دیجی کالا یک کلاهبرداره من 1 پرینتر خریدم اما تا ابد علیه دیجی کالا تبلیغ میکنم چون عملکرد بسیار بدی داشتند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد