سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

شهردار تهران

این روزها شاهد این هستیم که آقای قالیباف در واپسین روزهای حکومت 12 ساله بر شهر تهران، مشغول افتتاح پشت سر هم پروژه های نیمه تمام است و به انتقاد منتقدین هیچ وقعی نمی نهد. جناب آقای دکتر قالیباف! در پروژه هایی که چنین با عجله افتتاح نکردید هزاران مشکل وجود دارد. استفاده از پیمانکاران فاقد صلاحیت و عدم نظارت صحیح باعث شده تا پروزه های افتتاح شده بارها و بارها اصلاح شوند و آخر کار هم چیز مناسبی از کار در نیاید.
به عنوان مثال پس از افتتاح پل تقاطع بلوار گلها با بزرگراه فتح، از زیر پل تا ابتدای پل کن، مسیر غرب به شرق، بارها و بارها حفاری شده و پس از حفاری، محل حفاری شده نشست کرده و دوباره حفاری و دوباره نشست ... حاصل کار چنان شده است که با حرکت در لاین سبقت، یاد تورهای سافاری خواهید افتاد.
  
از سوی دیگر تعجیل در شروع برخی پروژه ها در حالیکه هنوز پروژه ای دیگر در آن ناحیه نا تمام است، این شائبه را به وجود می آورد که شهردار فعلی می خواهد پیمانکاران را از شهرداری طلبکار نماید تا شهردار بعدی زحمت پرداخت مطالبات را با خزانه ای خالی بکشد. آقای دکتر حافظی از اعضای شورای شهر در مصاحبه فرموده اند که شهرداری حقوق پرسنل خود را با استفاده از وام بانکی پرداخت نموده است. با یان اوضاع باید گفت بدا به حال شهردار بعدی که با کوهی از مطالبات و خزانه ای خالی روبروست.
جناب آقای دکتر قالیباف! اشتباه شما را در افتتاح زود هنگام و بی موقع پروژه ها سال ها قبل مرحوم هاشمی هم انجام داد و نتیجه اش این شد که در انتخابات مجلس ششم رتبه سی و یکم تهران را به دست آورد. البته ایشان در سالهای پایانی عمرشان سعی در جبران اشتباه و نزدیک شدن به مردم را داشتند و تا حدود زیادی موفق شدند ولی شاید این فرصت برای شما ایجاد نشود. ماه پشت ابر پنهان نمی ماند و به زودی دست خائنین و غارتگران بیت المال رو خواهد شد و همچنین مردم خادمین واقعی خود را خواهند شناخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد