سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

برداشت های شخصی از یک سفر - 7

پس از ورود به خطه سرسبز گیلان، ابتدا سری به روستای دیدنی ماسوله زدیم. ماسوله از جمله مناطق دیدنی مشهور ایران است که همگان کمابیش با آن آشنا هستند. لذا در این خصوص اطاله کلام نمی کنم.

پس از ماسوله به سمت شهر رشت حرکت کردیم. یکی از مسایلی که در ابتدا توجه مسافرین را جلب می کند، ترافیک بسیار شدید شهر رشت است که واقعا خستگی سفر را دو چندان می کند. برای یکشب استراحت به هتل پردیس مراجعه کردیم. سالهای قبل اقامت های متعددی در این هتل داشتم. آن موقع 3 ستاره بود که به نظرم 2 ستاره هم برایش زیاد بود. اما در سرچی که قبل از سفر داشتم در سایت هتلیار، آنرا 4 ستاره معرفی کرده بود. گمان کردم شاید تغیییراتی اساسی در آن رخ داده است ولی زهی خیال باطل.

 


 

ابتدا از مسئول پذیرش در مورد اینترنت سئوال کردم که ایشان فرمودند موجود است ولی پس از پذیرش گفتند قطع شده است!!!!!! این مورد را واقع جز کلاه گذاشتن بر سر مشتریان چیز دیگری نمی توانم بنامم. نظافت هتل و خصوصا سرویس های بهداشتی آن چیزی شبیه به کافه های بین راهی است نه یک هتل 4 ستاره. همچنین در اتاق ها و حتی رستوران آن انواع حشرات موزی من جمله سوسک های مختلف یافت می شود. هتل پارکینگ ندارد و جلوی آن هم به سادگی جای پارک پیدا نمی شود و خلاصه آنکه تنها چیزی که در حد یک هتل 4 ستاره و حتی 5 ستاره بود، قیمت اتاق هایش بود.

اصولا برای من همیشه این سئوال بوده که چرا شهر رشت با وجود اینکه گردشگر بسیاری دارد چرا از داشتن هتل های مناسب بی بهره است؟؟؟ حتی هتل کادوس که ظاهرا 5 ستاره است از بسیاری از هتل های 3 ستاره مشهد و اصفهان راحتی کمتری را به مسافر هدیه می دهد.



ادامه دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد