سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

برداشت های شخصی از یک سفر-4

در ادامه سفر به جاده زیبا و فوق العاده آستارا اردبیل و گردنه جذاب حیران رسیدیم. مناظر طبیعی و مهی که اکثر مواقع سال این جاده را پوشانده است، خاطرات بدیعی برایتان به یادگار می گذارد. توصیه اکید می کنم که دوستان حتما هر دو جاده آستارا اردبیل و اسالم به خلخال را بازدید کنند. از جمله جاذبه های گردنه حیران بلال های بسیار عالی آن است. علاقمندان به بلال در ماههای مرداد و شهریور می توانند بلال حیران را تست نمایند. البته در سایر اوقات هم بلال به مسافران عرضه می شود ولی بنا به گفته یکی از بومیان، بلال مخصوص حیران در ماههای مرداد و شهریور به دست می آید. علاقمندان به تله کابین نیز می توانند از تله کابین گردنه حیران لذت ببرند.
  در ادامه سفر و پس از صرف نهار در رستوران صفای ونه بین که بالکنش ویوی بسیار زیبایی دارد، به سمت اردبیل حرکت کردیم. در کنار مسیر جنگل زیبای فندقلو هم قرار دارد که متاسفانه به دلیل ضیق وقت، تا کنون موفق به دیدار از آن نشده ام.
و سرانجام به اردبیل رسیدیم. شهری زیبا با مردمانی دوست داشتنی. من شخصا چندین دوست با معرفت در این شهر دارم که به دوستی با ایشان افتخار می کنم. اردبیل شهری سرسبز است که رودخانه و دریاچه نیز دارد.
برای اقامت، هتل شورابیل واقع در ساحل دریاچه زیبای شورابیل را برگزیدیم. این هتل دارای دو نوع اتاق معمولی و VIP است که اتاق های VIP آن در حد هتل های 4 ستاره و بیشتر می باشند. هر چند که خود هتل 2 ستاره بیشتر ندارد.
برعکس سایر هتل هایی که در این سفر در آنها اقامت داشتم، اینترنت این هتل وصل بود ولی سرعت چندان خوبی نداشت. ولی ویوی اتاق رو به دریاچه و بسیار عالی بود. خدمات هتل هم مرا راضی کرد و در کل به دوستان هم این هتل را پیشنهاد می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد