سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

سحرگاه امید

به نام نامی یکتای بی همتا

وایمکس ایرانسل نمونه کامل مشتری آزاری

ایرانسل در حالی تبلیغات رنگارنگ و متعدد در مورد اینترنت را به مخاطبان ارائه می کند که الفبای مشتری مداری را بلد نیست یا عمدا رعایت نمی کند. روز دوشنبه مورخ بیستم اردیبهشت وایمکس ایرانسل به یکباره و بدون اعلام قبلی قطع شد. برای آگاهی از چند و چون ماجرا به شماره پشتیبان ایرانسل زنگ زدم. پس از حدود نیم ساعت معطلی، (حدود 300 نفر قبل از من قرار داشتند) آقایی فرمودند مشکل شبکه داریم ومعلوم نیست کی بر طرف می شود که البته تا پایان دوشنبه اینترنت وصل نشد. پس از آن بدون هر گونه عذرخواهی و دلجویی از مشتریان، مجددا پنج شنبه بیست و سوم اردیبهشت، از صبح وایمکس قطع گردید. مجددا پس از حدود بیست دقیقه در انتظار تماس بودن، خانمی فرمودند که مشکل به روز رسانی شبکه که دوشنبه قرار بود انجام شود، به درستی انجام نشده و مجددا امروز شبکه قطع شده است. مجددا هیچگونه عذرخواهی و دلجویی از مشتریان در کار نبود و اصولا ایرانسل در شان خود نمی داند که بابت چنین بد قولی هایی از مشتریانش عذر خواهی کند. امروز که جمعه است نیز همچنان سرعت بسیار پایین وایمکس باعث شده کاری را که در ده دقیقه هر روز انجام می دهم را حدود یکساعته انجام دهم.

  

اینجانب در دفتر کارم نیز یک خط وایمکس ایرانسل با سرعت 2 مگ خریداری کردم که هیچگاه در حد سرعت 512 کیلوبیت هم سرعت نداشت و پس از سماجت فراوان، ایرانسل کارشناسی جهت بررسی ماوقع اعزام نمود که نهایتا آقای کارشناس فرمودند سرعت 2 مگ در اینجا قابل دسترس نیست و شما تعرفه خود را تعویض کنید!!!!

دقت فرمودید: چند ماه تعرفه گران 2 مگ از ما اخذ شد در حالیکه خدماتش ارائه نگردید و پس از پیگیری فراوان ما فرمودند تعرفه را تعویض کنید و نه عذرخواهی و نه پرداخت غرامت.

لذا خدمت شما عزیزان پیشنهاد می کنم به منظور جلوگیری از به هدر رفتن پول و وقت و اعصابتان، نزدیک وایمکس ایرانسل نیز نشوید، چه رسد به استفاده از آن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد